Prestatiebeoordeling: Reebok Zig Pulse

Fórum o zelenině a o tom, jak ji jíst.

Prestatiebeoordeling: Reebok Zig Pulse

Příspěvekod Reedvaneijk » čtv 10. srp 2017 7:10:36

Prestatiebeoordeling: Reebok Zig Pulsewords_Nick Engvallimages_Zac Dubasik Een Sole Collector Performance Review Deze Reebok kan Zig, maar kan het Zag? Ik zal het allereerste zijn om toe te geven dat ik een scepticus ben in het geval van nieuwe technologieën in schoeisel. Zoveel technologieën komen en gaan in schoeisel dat soms hoe meer daar ze lijken; Hoe sneller ben ik ontevreden. Er zijn zo veel van verschillende fabrikanten die ik kan; ik begint zelfs te tellen. Hoewel sommigen alleen maar een goed marketingplan nodig hebben om een ​​suikerpil te worden die hen tot de nieuwste rage maakt, leven anderen eigenlijk de hype die hen omringt. De Reebok Zig Pulse valt in de laatste categorie. De Reebok ZigTech is misschien niet de energiedrank voor je voeten die ze claimen, maar het is functioneel, ademend en zeer comfortabele trainingsschoen die er maar één ding nodig is: een gemotiveerde drager om zijn Kracht. Uit de doos is de Reebok Zig Pulse veel te zien visueel. Zijn verschijning is niets subtiel. Mensen merken dit op je voeten. Echter, als je ze opvalt, lijkt het comfort dat ze bijna onopvallend lijken. De SmoothFit mesh bovenkant is dun en veel verschillend van de typische trainingsschoenen die soms lijken. Aangezien de Zig Pulse bovenkant zo minimalistisch is, hebben de schoenen geen Groothandel nike air max tijd nodig. De technologie van ZigTech is ontworpen om een ​​golf energie van de hiel van je voet naar voren te sturen. Ik kan niet zeggen dat ik een golf van energie voelde, maar het is een gemakkelijke schoen om in te lopen. De hiel-naar-de-overgang is solide en ondersteunende, waarvan ik denk dat het mogelijk is waar de golf van het energieconcept vandaan komt. Rennen in de Zig Pulse is makkelijk en comfortabel, die nike air max 1 kopen goedkoop voor een trainingsschoen vrij indrukwekkend is. Waar veel trainingsschoenen bestaan ​​uit meer traditionele gaas of zelfs leren bovenkanten, heeft de Zig Pulse's lichtgewicht naadloze mesh niet; t heeft plaatsen waar je voeten de verkeerde weg wrijven wanneer je de loopband op tijd legt. Niet te zeggen dat dit iets nike air max 90 heren goedkoop te dragen is voor je volgende marathon, maar ze zorgen ervoor dat een geweldige schoen voor een beetje rijdt en dan overstappen naar een elliptische of de gewichten raken. De ZigTech-technologie biedt indrukwekkende kussing en ondanks de zigzag Vorm die kan lijken alsof het door de schoen zichtbaar zou zijn, de schachtplaat die aan de hielbeker hecht en de lengte van de schoen loopt, is een uitstekende taak om uw voet te ondersteunen, terwijl de ZigTech-kussing energie absorbeert en doorstuurt. Een ortholiet-binnenzool voegt ook toe aan het comfort van de Zig Pulse, evenals de warmte van de voet van je voet. Een van de meest indrukwekkende aspecten van de Zig Pulse is hoe ademend het mazen boven is. Deze houden je voeten koel, in welke toestand het lijkt. Zo cool in feite dat ik mezelf opgevallen had hoe koud mijn voeten waren op een van mijn vroege ochtend trainingen. Maar met temperaturen die de zomer opwarmen, is de Zig Pulse een geweldige schoen om je voeten koel te houden tijdens je trainingen. Er zijn echter een paar dingen die ruimte bieden voor verbetering. De ZigTech-technologie is geweldig van hak tot teen, maar het richten van richtingen, zijwaarts bewegen en het uitvoeren van elke soort boor die u diagonaal doet, creëert een licht instabiele gevoel. Er zijn twee dingen die ik hier kan zien. Ten eerste zijn de flexpunten op de zool van de schoen duidelijk ontworpen om vooruitbeweging te bevorderen. Als er iets meer flex in de zool van kant tot kant was, kan dit het onstabiele gevoel helpen bestrijden. De andere mogelijkheid is dat de extreme verschillen tussen de volledig flexibele bovenkant en de relatief stevige ZigTech zool deze onstabiliteit veroorzaken. Met de afgeronde randen van de zool doet het aan de buitenkant van de voet het niet doen; t blijft altijd stevig dankzij de minimale steun aan de bovenkant. Motivering: Comfort \u0026 Fit: Het SmoothFit mesh is alsof je een tweede sok draagt ​​zonder de extra warmte. Uitstekende pasvorm en comfort. Kussing: De ZigTech-technologie is meer dan voldoende. Laterale overgang: In andere richtingen dan voorwaarts beweegt, is een van de mogelijkheden van Zig Pulse. Adembaarheid: Als het mogelijk is om een ​​schoen te ademend te zijn, dan kunnen deze Wees de eerste schoenen die ik ooit heb gedragen dat ik dat kan zeggen. Heel-tot-toe overgang: Dit is waar het ontwerp van de Zig het helderste schijnt. Comfortabel, stabiel en ondersteunend, genoeg gezegd.Tractie: Hier is ruimte voor verbetering. Als u liever trainingen in het gras wilt, zou de ochtendduik u kunnen glijden. Gewicht: Lichtgewicht in vergelijking met de meeste trainingsschoenen. Nu verkrijgbaar: Reebok Zig Pulse * Producten voor review geleverd door Eastbay *
Reedvaneijk

Zpět na Zelenina